
Wielokrotnie dowiedziono, że człowiek przyswajający informację z zewnątrz zwraca uwagę nie tylko na to, co kto mówi, ale i jak mówi. Po prostu ton wypowiedzi, zawarte w głosie emocje, właściwa i bogata artykulacja sprawiają, że taki komunikat werbalny ma dużo większą moc. Doskonale wiedzą o tym spece od reklamy i materiałów promocyjnych, którzy z tego właśnie powodu nie żałują środków na zatrudnienie profesjonalnego lektora do danego projektu.
Rzecz jednak w tym, że lektor musi też swoim stylem pasować do tematyki nagrania. Produktu dla ludzi młodych i aktywnych nie może bowiem przestawiać i proponować ktoś o głosie statecznego staruszka i na odwrót. Dlatego też w doborze odpowiedniego człowieka do tego zadania pomoże bank lektorów, który prowadzi Studio Lektoring.pl. Baza zawiera głosy polskie i zagraniczne, spokojne i ekspresyjne, kobiece i męskie — a właściwy wybór jest możliwy za sprawą profesjonalnie zarejestrowanych próbek. Godne uwagi są też przejrzyste metody rozliczenia, cennik jest bardzo jasny i konkretny, co zresztą cenią sobie stali klienci studia.
Firmy według kategorii
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Baza kursów i szkoleń
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Atrakcje turystyczne i noclegi